Go to top

Clienten

Contact

Heeft u vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Plichten

Niet alleen heeft u rechten, u heeft ook een aantal plichten:

  • Binnen Sprink gaan we met respect met elkaar om. Dit verwachten wij ook van u.
  • We gaan we ervan uit dat u zich aan onze huisregels houdt.
  • Deze krijgt u op het moment dat de behandeling begint.
  • We rekenen erop dat u uw behandelaar duidelijk en volledig informeert. Anders kan hij u niet goed behandelen.

Verder gaan we ervan uit dat u zoveel mogelijk meewerkt aan uw behandeling. U bent verplicht om zich bij ons te legitimeren. Dat doet u door ons een geldig legitimatiebewijs te laten zien, zoals uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. Tot slot moet u een zorgverzekering hebben. Kijk voor meer informatie bij Kosten en vergoeding van behandeling.
 

Dáárom Sprink:

  • Snel weten waar u aan toe bent, korte wachttijden
  • Eén vaste behandelaar tijdens uw behandeling
  • Deskundige behandeling volgens de laatste nieuwe inzichten 
  • Vrijblijvend adviesgesprek met één van onze hoofdbehandelaren
  • U heeft zowel persoonlijk contact als online en/of telefonisch
  • Vestigingen in Rotterdam en omstreken en de Zuid-Hollandse eilanden 
  • Vergoed door zorgverzekeraar

Lid van:

GGZ NederlandHarmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de ZorgsectorKwaliteit in Basis GGZ